poniedziałek, 10 listopada 2014

Na początek...

Hejka! 
Jestem Rosalie i będę prowadzić tego bloga.
Nie wiem, czy ktokolwiek będzie go czytał, ale mam nadzieję, że ktoś taki się znajdzie ;)
Może opowiem trochę o sobie. 
No więc tak: 
Mam 17 latek, zielone oczy, rude włosy...
Kocham książki. Można powiedzieć, że pochłaniam je w całości ;)
Jestem Potterhead i fascynuje mnie Dramione ♥
Stąd pomysł na bloga ;) 
Długo zastanawiałam się nad tematem. W końcu tyle jest różnych opowiadań o Dramione, że na prawdę trudno znaleźć wolny termin :D 
Ale ja będę opisywać dorosłe życie Hermiony Granger i Dracona Malfoya. 
Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy... Bardzo mi na tym zależy!
Jeśli jesteście ze mną, nie zapomnijcie zostawić po sobie śladu w postaci komentarza. 
Wasze opinie są naprawdę ważne! Oczekuję szczerej krytyki :) 
Cóż, nie będę zanudzać ;) 
Zaraz zabieram się za pierwszy rozdział!!
♥ Do zobaczenia kochani! ♥




2 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać Twojego pomysłu!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń